УПРАВЛІНСЬКІ

  • Формування місії та розроблення стратегій її реалізації – на виході отримуємо чітко сформульовану місію, яка внутрішньо приймається і підтримується всіма учасниками тренінгу, а також конкретні стратегічні плани щодо її реалізації;
  • Прийняття ефективних рішень – на виході отримуємо готові рішення завдань, які ставилися перед учасниками, а також вироблений навик прийняття рішень учасниками тренінгу;
  • Оптимізація організаційних змін – оптимальний план організаційних змін, вироблені навички в учасників управління процесом змін;
  • Формування лідерських навичок – наявність лідерських якостей і навичок в учасників тренінгу;
  • Та інші.

МАРКЕТИНГОВІ

  • Управління маркетингом на підприємстві – учасники освоюють тактику і стратегію управління маркетингом на підприємстві;
  • Мистецтво продажу;
  • Ефективного зворотного зв’язку від споживачів;
  • Ефективної презентації;
  • Робота з претензіями клієнтів;
  • Вивчення потреб споживачів;
  • Успішна виставка.

КАДРОВІ

  • Технології ефективного пошуку нових співробітників;
  • Запровадження посади;
  • Формування команди;
  • Ефективного спілкування;
  • Міжособистісної взаємодії;
  • Вирішення конфліктів;
  • Впевненості в собі.