Творчість без стратегії називається мистецтвом, творчість зі стратегією –  рекламою. Величезну роль у збереженні й зміцненні позицій фірми на ринку відіграє саме  реклама. Реклама продукції і діяльності компанії – це найважливіша складова частина комплексу маркетингових заходів, своєрідний інформаційний вихід на споживача. При правильній організації реклама дуже ефективна і сприяє швидкій безперебійній реалізації рекламованої продукції.

Успіх будь-якої рекламної кампанії багато в чому залежить від того, наскільки якісно вона продумана і спланована. Кожен етап роботи має величезне значення для досягнення цілей кампанії.

Правильно проведена рекламна кампанія допоможе службі маркетингу забезпечити постійний високий рівень продажу товарів та послуг, швидке реагування на зміни ринкової ситуації, вжити відповідних заходів для нейтралізації діяльності конкурентів.

КМ Universе успішно спеціалізується на підготовці та проведенні рекламних кампаній. Ми розробляємо та проводимо комплексні рекламні кампанії для наших клієнтів щодо будь-якого напряму їхньої діяльності.

Наші фахівці розробляють рекламну кампанію за таким алгоритмом:

  • розроблення стратегічного плану рекламної кампанії;
  • розроблення креативного плану рекламної кампанії;
  • тестування креативних рішень;
  • аналіз каналів поширення інформації;
  • розроблення медіа-плану рекламної кампанії;
  • вирішення стратегічних завдань рекламної кампанії.

У рамках рекламної кампанії здійснюються такі заходи:

  •  аналіз цільової аудиторії для рекламної пропозиції;
  •  проведення та моніторинг перебігу рекламної кампанії;
  •  розроблення й створення унікальних рекламних матеріалів;
  •  оцінювання ефективності проведених заходів;
  •  рекомендації щодо подальшого просування компанії на ринку.

Основні принципи рекламної діяльності, яких ми дотримуємось:

  •  реклама мусить створити, підтримати, поглибити імідж фірми та її товару;
  •  реклама мусить поліпшити імідж давно створеного товару;
  •  реклама має змусити покупця купувати товар у період зниження попиту;
  •  реклама має зацікавити покупця, який належить до ще неохопленого сегмента ринку;
  •  реклама має спростувати те, що може стати причиною упередженого або неприхильного ставлення до товару чи послуги, сприяти тому, щоб у майбутнього споживача з’явилося бажання придбати цей товар.

Детальніше з нашим досвідом та можливостями ми пропонуємо ознайомитись на практиці – будемо раді співпраці з ВАМИ!