Особливостями маркетингу та промоції у фармацевтичній галузі є те, що вони орієнтовані не тільки на кінцевого споживача, але й на лікарів або фармацевтів, які рекомендують лікарські засоби. Відтак, особливістю просування фармацевтичних препаратів є необхідність комунікації фармацевтичних компаній з фахівцями в галузі охорони здоров’я, які можуть рекомендувати препарати. Промоційна активність маркетуючих організацій при роботі з лікарями, фармацевтами, експертами центрів закупівель і кінцевими споживачами дає змогу завоювати увагу і лояльність професійної аудиторії, підвищити впізнаваність бренду серед покупців.

Наша робота полягає в тісному налагодженні контактів з лікарями, з державними  та приватними медичними установами, оздоровчими центрами, аптеками. Це дає змогу здійснювати інформування співробітників першого столу (першостольників) про препарат – якість, переваги, основні відмінності від аналогів – через індивідуальні візити чи групові презентації; інформування менеджерів по закупівлях аптек про медіа-підтримку певного препарату і домовленість про збільшення обсягу закупівлі у зв’язку з прогнозом збільшення попиту.

Промоція за допомогою візитів медичних представників – традиційно основний інструмент фармацевтичних компаній для просування своїх препаратів на ринку.

Реалізація комплексу заходів для забезпечення постійної наявності препарату на полицях аптеки в необхідній кількості – ще один вид промоції препаратів через роботу з медичними закладами.

Пенетраця препаратів найбільш затребувана напередодні широкомасштабної рекламної кампанії препарату.

Ще одним методом промоції у медзакладах є  логістика і розміщення рекламних матеріалів в аптеці.

KМ Universe орієнтована на довгострокові та чесні відносини з партнерами. Ми відкриті для нових контактів та ділової взаємодії.